Wednesday, July 05, 2006

Tagged

Name 20 people you can think of and then tag 6 people to do the tag:自己玩啦... 很累的
= P/S : For those who got tagged, think of 20 names and write it in your blog post first before you proceed reading the post. =

01.阿澍
02.SY
03.henry
04.army
05.louis
06.六月
07.永譽
08.存健
09.felice
10.我媽
11.wjiun
12.CYNN
13.婉瑩
14.Alice
15.Ssiz
16.edmund
17.joanne
18.我爸
19.Cat
20.Janet

How did u meet #14? [Alice]
他無端端出現在我生命裡。

What would your life be if u haven’t met #1? [阿澍]
天, 還能想像得到的嗎?

What would u do if #20 and #9 dated? [felice, janet]
挖哈哈哈, 如果他們變朋友我會笑死.

Would #6 and #17 make a good couple? [六月, joanne]
如果他們都喜歡女生, 也不是不可能的...

Describe #3. [henry ]
好啦好啦, 他現在是我們裡面最幸福的... 怎樣???

Do you think #6 is attractive? [六月]
當然, 不然我也不會跟他做朋友, 傻的...

Tell me something about #8. [andy]
很感性的一個人, 品味很好, 希望他可以快樂活著.

Do you know anything about #12’s family? [CYNN]
我認識她媽媽, 他哥哥, 他大嫂, 他大姐, 他姐夫, 他弟弟還有他的朋友. 我就是跟他很熟, 不爽???

What is #7’s favourite? [永譽]
最喜歡'窒' 別人... 嘴巴像機關槍

What would you do if #11 confesses that he/she likes you? [wjiun]
他能不愛我嗎??? 他三個月的三餐都在我手上... 不喜歡他就死定了, 餓死...

What language does #15 speak? [Ssiz]
很typical的福建人講中文, 然後會跟家人講電話時候講福建, 轉過頭又講福建腔的中文.

Who’s #9 going out with? [felice]
呵呵, 除了我還有其他3個美女, 我們在利物浦街頭流浪當auntie

How old is #16? [edmund]
他比我大一歲, 3月20號生日, 要記得送他禮物.

When was the last time you talked to #13? [婉瑩]
哈哈, 前幾天, 我跟他說姨爸的壞話。

Who’s #2’s favourite singer? [SY]他
喜歡陳老師...

Would you date #4? [Army]
我這個週末就跟他去machester, 我們還約了禮拜天晚上買醉

Would you date #7? [永譽]
很明顯他不喜歡我, 一直不要請我吃豆腐大餐, 傷心捏

Is #15 single? [Ssiz]
是阿, 可是有人追的, 我相信, 他不說而已...

What is #10’s last name? [我媽]
陳阿, 不懂我就死了.

Would you consider being in a relationship with #19? [CAT]
常讓我有很多笑話的同學

What schools did #18 go to? [我爸]
他沒有上學的, 很可惜. 我愛他.

Where does #20 live? [Janet]
現在就住對面而已。

What is your favourite thing about #5? [louis]
他=直腸直肚...

Wat do you think about #11? [wjiun]
超好人!!!

What do #4 and #5 have in common? [army, louis]
他們都是我的朋友, 廢話

What special qualities does #17 hold in your life? [joanne]
除了我家人還有阿樹之外, 他常常讓我覺得有人在想念我。

What is the most memorable memory you had with #16? [edmund]
我們都在同一天, 在同樣的距離, 看著距離不到1呎的王菲... 聽他笑, 聽他說話. 還幽夢游

No comments: