Saturday, February 05, 2005

諗(想)

剛剛看了一篇叫“L過、L緊、似L非L”的雜志某一欄,指出一些有L象征或已經承認自己是L的女明星,包括Drew Barrymore, Cynthia Nixon, Marilyn Monroe(我的偶像),Jodie Foster, Angelina Jolie(我美女排行榜鬼妹榜首), Madonna 和 Alannis Morrisette 等等等。。。
其實對于L,我沒有鄙視,也沒有特愛,身邊G的比較多,L的就比較少。。。
好啦,看完啦。。。竟然還有心里測驗,給你驗驗看自己是不是潛質L (Are You A Potential Lesbian?)。在殺死了九命貓的狀況下,我看了第一題:
1. 你是 男 ( ) 女 (√)
Bye! 可以繼續
 
既然我能榮幸可以繼續,就繼續咯!~~
 
2. 你覺得同性戀好核突嘔心,完全唔得。
Yes ( ) No (√)
3. 你曾經對某個她產生朋友以外的好感。
Yes (√) No ( )
4. 你基本上暗地里可以想像自己同某個她拍拖,即使系散拖。
Yes ( ) No (√)
5. 你鐘意望女仔多過男仔。
Yes ( ) No ( )點解無得選depands既?
6. 如果分別有個中規中矩的男仔同一個超正斗的TB/TBG同時追你,你或者會想試下超正斗哪個。
Yes ( ) No (√)
7. 當你見到一對金童玉女的 les couple 時,你會:
a. 心諗: 搞錯啊!個TB型過我! Yes ( ) No (√)
b. 心諗: 搞錯啊!個G執到啦! Yes ( ) No (√)
8. 如果話你知,呢個世界再無人歧視同性戀,甚至同性戀結婚全球合法化,你系咪想試下les系點?
Yes (√) No ( )
9. 老老實實,你得唔得女仔先?
Yes ( ) No ( )未試過,點知?
 
RESULT:
哈,你自己諗咯!!揸到添
 
就o甘,我做了一次傻瓜,玩了一個沒有結果的心里測驗。讓人覺得無奈的還是叫你自己諗,本來都沒有諗過,無事。一旦叫你諗,諗諗下又覺有。。。o甘有定無你又不同我講,死猛叫我自己諗。哎喲,很冤枉噢~

No comments: